Termeni și condiții

Organizația Tinerilor Medici Dentiști

Partener de încredere în implementarea plăților online:

Date Generale

Platforma OTMD.RO este administrată de Asociația Organizația Tinerilor Medici Dentiști (în continuare, “OTMD”), înregistrată în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor cu nr. 23/A/22.05.2020, având CIF 42604185 cu sediul social în București, strada Pătrașcu Vodă, nr. 1, etaj 3, ap. 58, telefon +40775355343 și contul bancar cu IBAN RO41BTRLRONCRT0539183701 deschis la BANCA TRANSILVANIA.

OTMD poate fi contactată la adresa de e-mail office@otmd.net și la numărul de telefon 0787277424.

Îți recomandăm să citești acest document cu atenție. Prin utilizarea site-ului OTMD.RO, vizitatorul își exprimă acordul față de Termenii și Condițiile descrise mai jos (denumite în continuare Contract).

Contractul se aplică tuturor vânzărilor de bunuri și servicii prin intermediul site-ului OTMD.RO și, odată încheiat, poate fi modificat doar cu acordul scris al ambelor părți.

Contractul poate fi modificat de OTMD în funcție de evoluția prevederilor legale, fără obligația de a anunța în mod special acest lucru.

Prin plasarea unei comenzi, Cumpărătorul își exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea OTMD pe adresa de email furnizată.

Comanda pentru înscriere la evenimente

Toate comenzile sunt finale și nu pot fi anulate sau modificate. Pentru comenzile prin Internet, următorii pași (descriși drept Pasul 1-5) trebuie urmați:

Pasul 1 – selectarea evenimentului;

Pasul 2 – completarea detaliilor de facturare prin introducerea datelor personale;

Pasul 3 – selectarea metodei de plată;

Pasul 4 – acceptarea termenilor și condițiilor de utilizare, transmiterea comenzii;

Pasul 5 – confirmarea comenzii de către OTMD

Cum plătesc?

Îți oferim două posibilități pentru achitarea unei comenzi acceptate.

Alege-o pe cea mai convenabilă:

1. Plata integrală prin card bancar, online;

2. Plata prin transfer bancar.

1. În cazul opțiunii de plată “Online prin card bancar”, veți fi redirecționat către pagina securizată a procesatorului de plăți, unde veți completa un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră.

 – Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului “3-D Secure” dezvoltat de organizațiile de carduri Visa/MasterCard și care asigura tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

 – “3-D Secure” asigură, în primul rând, că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la deținătorul de card!

2. Plata prin transfer bancar

Dacă alegi varianta transferului bancar, vei primi un email care va conține toate detaliile necesare plății. Acestea vor apărea și pe ecran, după trimiterea comenzii. Confirmarea înscrierii se va face după încasarea sumei în contul nostru. Trebuie să cunoști următoarele date atunci când vrei să achiți cu OP (ordin de plată):

Beneficiar: Asociația Organizația Tinerilor Medici Dentiști

Sediul Social: Pătrașcu Vodă, nr. 1, etaj 3, ap. 58

Forma Juridica: Organizație Non-Guvernamentală

CUI: 42604185

Banca: BANCA TRANSILVANIA

Cont în RON: IBAN RO41BTRLRONCRT0539183701

La detalii, vei trece numele și prenumele complete, însoțite de numele workshop-ului și data acestuia (de exemplu: Popescu Andrei Implantologie 20.03)

Confirmarea înscrierilor

După achitarea plății, confirmarea se va realiza prin intermediul email-ului, pe adresa de email furnizată în formularul de înscriere. Ulterior, pe adresa de email vei primi mai multe informații referitoare la workshop.

Politica Retur / Anulare

Returnarea contravalorii taxelor de înscriere

Taxa de participare aferentă biletului achiziţionat poate fi returnată sau schimbată numai dacă organizatorul evenimentului acceptă şi numai cu respectarea condiţiilor de la pct. A de mai jos, cu excepţia cazului în care evenimentul respectiv este anulat (nu mai are loc), caz în care returnarea biletului şi rambursarea sumelor achitate va fi efectuată potrivit lit. B de mai jos. .

A. Returnarea biletului poate fi efectuată în termenele şi cu respectarea condiţiilor de mai jos, prin transmiterea unei solicitări în acest sens către workshop@otmd.net

1. dacă solicitarea de returnare este formulată cu cel puţin 30 de zile înainte de data de desfăşurare a evenimentului cumpărătorul de bilet primeşte, ca urmare a anulării biletului, un voucher pentru întreaga sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc). Voucherul poate fi utilizat pentru cumpărarea de bilete la alte evenimente prin intermediul site-ului otmd.ro

2. dacă solicitarea de returnare este formulată cu cel puţin 15 zile înainte de data de desfăşurare a evenimentului, cumpărătorul de bilet primeşte ca urmare a anulării biletului, un voucher în cuantum de 50% din sumă plătită cu titlu de preţ al biletului (fără alte taxe, tarife, costuri, cheltuieli suportate de cumpărător cu ocazia cumpărării acestuia, inclusiv, dar fără a se limita la tarif curier, taxă de rezervare, dacă e cazul etc). Voucherul poate fi utilizat pentru cumpărarea de bilete la alte evenimente prin intermediul site-ului otmd.ro

3. dacă solicitarea de returnare este formulată cu mai puțin de 15 zile, înainte de data de desfăşurare a evenimentului, cumpărătorului de bilet nu îi mai este restituită nicio parte din taxa de participare achitată.

B. În eventualitatea anulării unui eveniment, organizatorul va rambursa sumele achitate cu titlu de preţ pentru biletele achiziţionate de dvs, în termen de maxim 15 zile lucrătoare, doar prin transfer bancar.

Modalități de rambursare a contravalorii biletelor in funcție de modalitatea de plata cu care s-au achiziționat biletele:

– daca biletele au fost achiziționate cu plata prin card, rambursarea sumei ce reprezintă contravaloarea biletelor se va efectua in contul din care s-a făcut plata inițiala;

– daca biletele au fost achiziționate prin transfer bancar, rambursarea sumei ce reprezintă contravaloarea biletelor se va efectua in contul din care s-a făcut plata inițială.

Acordul pentru a primi mesaje comerciale electronice

Cumpărătorul își exprimă acordul său pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea OTMD pe adresa de email furnizată la plasarea unei comenzi.

Drepturile de proprietate intelectuală

Numele platformei OTMD.RO și însemnele grafice se află în proprietatea Asociației Organizația și nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fără acordul scris al proprietarului.

Numele și siglele persoanelor juridice, precum și denumirile produselor pot fi mărci înregistrate ale proprietarilor respectivi. Pentru orice sesizare legată de drepturile de autor, puteți trimite email la adresa office@otmd.net