MasterClass de Dezvoltare sustenabilă a practicii stomatologice.

Organizația Tinerilor Medici Dentiști

Comunicare, Persuasiune, Marketing, Social Media & Digital Marketing.

Atenție, program dedicat exclusiv medicilor dentiști, iar locurile sunt limitate. Pentru studenții la medicină dentară, va fi organizat un Masterclass special pentru aceștia.

6 module – 03.04.2021 – 15.05.2021

MasterClass-ul de Dezvoltare sustenabilă a practicii stomatologice se va desfășura pentru 2 grupe de câte 16 persoane, în fiecare sâmbătă, începând cu 06.03.2021.

Grupa 1: 09:00-13:30

Grupa 2: 14:30-19:00

Locație: București

Centrul de Dezvoltare în Medicină Dentară al OTMD – Strada Nicolae Bălcescu, nr. 24

Traineri:

Andrei Bob – Coach & Trainer certificat John Maxwell Team Romania

Alexandru Dinu – Trainer Marketing și Vânzări, Fondator și CEO la The Markers Consult

Raluca Radu – Country Manager ANSWEAR Romania. Specialist și Trainer în Digital Marketing și E-Commerce

Ștefan Toma – Fotograf și Trainer autorizat ANC, Fondator Toothorial

Gabriel Toma – Președinte al Organizației Tinerilor Medici Dentiști

Adriana Popovici – Trainer Vânzări Telekom, Trainer autorizat ANC

Costul: 1220 lei (250 euro) pentru cele 6 module

În urma MasterClass-ului, toți medicii participanți vor primi certificat de absolvire.

Module:

Modulul 1 – 06.03.2021

Modulul 2 – 13.06.2021

Modulul 3 – 20.06.2021

Modulul 4 – 27.06.2021

Modulul 5 – 03.04.2021

Modulul 6  – 10.04.2021

*Este necesar ca participanții să aducă laptop-ul personal la cursuri întrucât partea practică va fi realizată de fiecare în parte pentru cabinetul/profilul profesional propriu – construire sau consolidare site web, pagini Social Media etc.

Tematica și subiectele abordate în MasterClass:

  1. Cum poți să comunici eficient și să creezi o conexiune cu viitorii tăi pacienți înainte ca aceștia să ajungă pentru prima dată la cabinetul tău!

Contactul și comunicarea cu pacientul din afara cabinetului la ușa clinicii, primul drum (noțiuni de marketing, social media, dezvoltare pagină web, etc.);

  • Soft skills:

o Cum să îți creezi o imagine publică care este unică, de impact și în linie cu punctele tale forte;

o  Cum să îți construiești o platformă minim viabilă care să îți aducă contacte noi și care să îți asigure comunicarea cu acestea pe termen lung.

  • Hard skills – practică individuală și de grup

o Cum poți să îți construiești singur o pagină web fără să plătești sume foarte mari de bani unor agenții;

o  Care sunt elementele de bază ale unei pagini web care te reprezintă și îți pun în valoare imaginea ta publică sau a cabinetului tăi;

o Cum sa creezi prezenta ta pe Social Media – inițierea și creșterea paginii cabinetului sau a profilului tău profesional;

o Cum să îți creezi singur un logo și alte materiale de promovare chiar daca nu ai cunoștințe în grafică și design.

  1. Toți comunicăm, dar puțini reușim și să ne conectăm cu pacienții noștri. Principiile Metodei Maxwell de comunicare și relaționare.

Contactul și comunicarea cu pacientul de la ușa clinicii la ușa cabinetului – întâmpinarea pacientului, timpul și procesul de așteptare, instruirea recepționistei privind comunicarea, comunicare ambientală etc.;

  • Soft skills

o Comunicarea este mai mult o abilitate decât un talent natural, aceasta poate fi dezvoltată. Cum ne putem dezvolta această abilitate? 

o Cât de importantă este stabilirea unei relații cu pacienții și cum aceasta ne mărește influența pe care o avem asupra lor;

o  Cum poți să stabilești mai bine relații de la persoană la persoană și care sunt principiile de bază care te vor ajuta să faci acest lucru mult mai eficient.

  • Hard skills – practică individuală și de grup

o  Cum poți utiliza rețelele de Social Media pentru a comunica și a te conecta cu audiența ta;

o Cum poți să îți creezi singur o campanie plătită de digital marketing fără ajutorul unui specialist în domeniu;

o Cum să profiți de utilizarea unui landing page.

  1. Metoda Maxwell de stabilire a relațiilor pusă în practică. Cum reușesc unii oameni sa creeze conexiuni puternice cu pacienții lor pentru o colaborare mai bună și de durată. 

Contactul și comunicarea cu pacientul de la ușa cabinetului la scaunul stomatologic – primul contact între medic și pacient (anamneza, proces de explicare a protocolului, a politicii cabinetului etc.);

Contactul și comunicarea cu pacientul la scaun – examenul subiectiv si obiectiv, comunicarea după oglinda dentară, comunicarea din priviri, comunicarea în timpul tratamentului etc.

  • Soft skills:

o Cum să te poziționezi ca un expert în fața pacientului tău fără să te distanțezi de el

o Cum să practici și să îți dezvolți nivelul tău de ascultare activă;

o Cum să cunoști și să ai mereu în vedere cele 3 întrebări pe care orice pacient și le pune despre tine (conștient sau inconștient);

o Cum să aplici metoda oferirii unui Feedback constructiv în evaluarea unei igiene orale deficitare fără a crea sentimente neplăcute pacientului.

o  Aspecte legislative;

  • Hard skills – practică individuală și de grup:

o  Cum să îți creezi o imagine de expert în fața audienței tale folosind unelte de impact precum:

§  scrierea unor articole de blog;

§  conceperea unui podcast sau a unei mini-serii de podcasturi;

§  crearea de conținut video, ușor de editat și de postat pe pagina ta.

o Cum să documentezi și să te promovezi utilizând la maxim cazurile pe care ai lucrat;

o  Cum să culegi și să utilizezi la maxim recenzii din partea pacienților tăi;

o Cum să promovezi cazurile pacienților ținând cont de aspectele legislative în vigoare?

  1. Propunerea planului de tratament este un proces de vânzare. Cum poți obține mai multe ”DA”-uri din partea pacienților folosind metode și practici eficiente, păstrând în același timp interesul pacientului și cel mai înalt standard de etică.

 Contactul și comunicarea cu pacientul de la scaun la ușa clinicii – dispensarizare, propunere plan de tratament, trimitere investigații complementare etc.;

  • Soft skills:

o Cum să recunoști momentul potrivit pentru a face propunerea de tratament ?

o  Cum să structurezi prezentarea planului de tratament folosind regula Cercului de Aur;

o  Cum să abordezi și să depășești obiecțiile venite din partea pacienților în timpul prezentării planului de tratament și a costurilor acestuia.

  • Hard skills – practică individuală și de grup:

o Cum să inițiezi și să conduci o campanie de marketing în stomatologie;

o  Cum să structurezi o strategie de dezvoltare a practicii în stomatologie;

o  Cum să implementezi un sistem de management al pacienților;

o  Cum sa îți alegi colaboratori pe partea de investigații suplimentare și cum poți comunica eficient cu aceștia.

  1. O vizită bună se încheie cu începerea unui plan de tratament. O vizită excelentă se încheie cu o relație pe termen lung. Cum poți să folosești comunicarea pentru a consolida relația construită până acum. Cum să obții fonduri necesare deschiderii cabinetului tău stomatologic.

Contactul și comunicarea cu pacientul de la ușa cabinetului la ușa clinicii – comunicare privind plata, următoarele vizite, etc.

Posibilități de finanțare în procesul de deschidere a unui cabinet stomatologic (fonduri naționale, europene, investitori etc).

  • Soft skills:

o Cum poți să folosești principiul Reciprocității pentru a-ți consolida relația construită până acum;

o  Cum poți obține un angajament mai ferm pentru a te asigura de continuitatea tratamentelor viitoare;

  • Hard skills – practică individuală și de grup:

o  Cum să folosești programe software accesibile pentru a îți ușura munca ta și a personalului administrativ;

o  Cum să facilitezi și să implementezi soluții pentru plata tratamentelor scumpe și foarte scumpe;

o  Cum să realizezi cererile și să abordezi problema în obținerea fondurilor pentru deschiderea cabinetului.

  1. Strategii etice prin care să arăți că îți pasă de pacienții tăi. Cum poți să maximizezi șansa ca aceștia să apeleze la tine pentru nevoile dentare viitoare și să te asiguri că te vor recomanda mai departe cu încredere.

Contactul și comunicarea cu pacientul de la ușa clinicii în afara cabinetului – fidelizare pacient (comunicare telefon, mail, metode de fidelizare etc.);

  • Soft skills:

o Cum poți transforma pacienții tăi în ambasadorii afacerii tale;

o  Cum poți structura și comunica mai eficient ofertele de fidelizare astfel încât acestea să îți aducă pacienții înapoi pentru întreținere și tratamente noi;

o Cum te poți implica în comunitate ?

  • Hard skills – practică individuală și de grup:

o Cum să folosești unelte și platforme pentru a menține relația cu baza ta de date;

o Cum să folosești unelte și platforme pentru a comunica cu pacientul următorii pași, respectarea continuării tratamentelor la domiciliu și reamintirea următoarelor programări.